
Wszystko, czego warto dowiedzieć się o custom publishing, odnajdziesz na www.pracowniaregister.pl
Custom publishing jest to narzędzie marketingowe opierające się na wydawaniu różnych biuletynów. Custom publishing jest związany z kompleksowym podejściem do publikacji. Zwykle związane jest to z zaprojektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od zera, ale często agencje wydawnicze decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej przez klienta.
Custom publishing – o co dokładnie chodzi?
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji tego typu zaliczają się:
- tradycyjne magazyny papierowe,
- newslettery,
- magazyny internetowe (e-ziny),
- katalogi,
- publikacje książkowe,
Co można zyskać stawiając na custom publishing?
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- zwiększenie ilości klientów,
- budowanie lojalności,
- wzmacnianie wizerunku firmy,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Adres:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]