
Projekt gazety – zleć wykonanie fachowcowi.
Firmowy biuletyn to bardzo dobry sposób motywowania załogi, ale także działanie wykraczające poza mury firmy. Sprawdźmy więc, jakie artykuły warto umieścić w takiej gazetce i czy warto postawić na ten rodzaj komunikacji.
Projekt gazety – usprawnianie komunikacji między działami
Firmowy biuletyn może spełniać rozmaite funkcje. Najważniejszą jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o sukcesach, pochwalenie się dobrymi wynikami, wywiady z przodującymi pracownikami. Tego rodzaju broszury mają ogromne znaczenie dla funkcjonowania całej korporacji, bowiem świetnie motywują załogę. Dzięki temu pracownicy mocniej angażują się w życie przedsiębiorstwa, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich rutynowe powinności przynoszą im większą dawkę satysfakcji. Badania pokazują, że korporacyjny biuletyn sprawia, że pracownicy chcą ulepszać swoje wyniki, poprawia się też atmosfera w zakładzie. Ogromnym plusem jest również likwidowanie błędów komunikacyjnych pomiędzy jednostkami, które bywają częstą przyczyną konfliktów w wielu korporacjach. Korporacyjny biuletyn zapewnia również całkowitą jawność działań firmy.
Projekt gazety – zaufaj profesjonalistom
Oczywiście gazeta korporacyjna to również znakomita forma komunikacji na zewnątrz. Broszura trafia do czytelników takich jak: usługobiorcy, media, organizacje społeczne, uczniowie. Gazeta korporacyjna dzięki temu realizuje cele promocyjne, zwiększa zyski, a także wspiera działania PR. Myśląc o założeniu gazety korporacyjnej musimy w pierwszej kolejności zwerbować pracowników do pisania artykułów i zaplanować szatę graficzną. Warto skorzystać z usług profesjonalistów (np. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, określą ilość stron i zadbają o druk. Dzięki temu korporacyjny biuletyn z pewnością spełni swoje zadanie.
Adres:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]