Odkrywanie biznesu

  • Strona główna
  • Usługi
  • Reklama
  • Ochrona zdrowia
  • Branża budowlana
  • Sport i hobby
  • Turystyka
  • Home
  • Usługi
  • Marketing w XXI w. – produkcja spotów reklamowych

Marketing w XXI w. – produkcja spotów reklamowych

8 maja 202119 lipca 2022

Spoty reklamowe to zazwyczaj półminutowe produkcje filmowe, których główną funkcją jest promocja usług lub produktów danej marki. Mogą być emitowane w tradycyjnych mediach (w lokalnej lub ogólnopolskiej telewizji), w przestrzeni publicznej (ekrany w komunikacji miejskiej) czy też przed filmami w kinach. W czasach powszechnego dostępu do sieci WWW doskonałym pomysłem jest też użycie spotu reklamowego w serwisach społecznościowych, przykładowo, w charakterze treści sponsorowanej na Facebooku albo przed filmami na YouTube. Sporo przykładów pokazuje, iż treść udostępniana viralowo w internecie to najlepsza metoda na reklamę usług i produktów.

Produkcja spotów reklamowych – co jest istotne?

Spoty reklamowe przeważnie nie przekraczają trzydziestu sekund i podają treści w bardzo okrojonym formacie, przy ich produkcji ważne jest kreatywne, nieszablonowe ujęcie wizualizowanego tematu. Ze względu na to, iż reklamy w tradycyjnych mediach emitowane są w przerwach pomiędzy programami, ich autorzy konkurują ze sobą w wyścigu o przyciągnięcie uwagi widzów. W produkcji spotów reklamowych ogromną rolę odgrywa też właściwie dobrana ścieżka dźwiękowa.

Filmy reklamowe – zadanie dla specjalistów

Produkcja filmów reklamowych jest zadaniem dla zawodowców, którzy dysponują wysokiej jakości sprzętem (lustrzanki cyfrowe, drony, stabilizatory obrazu, kamery tradycyjne i sportowe), a w swojej pracy korzystają ze zaawansowanego oprogramowanie do postprodukcji – dźwięku, montażu czy korekty kolorów. Firmy zajmujące się produkcją spotów reklamowych zatrudniają też zawodowych aktorów i lektorów. Fundamentem dobrego filmu reklamowego jest zawsze ciekawy scenariusz przyciągający uwagę odbiorców, zaskakujący swoja inwencją, a czasem nawet pobudzający ich do myślenia lub wywołujący wzruszenie.

Sprawdź także

  • Opieka nad grobami
  • Strategia content marketingowa – dlaczego warto ją mieć i co powinna zawierać?
  • Badania psychologiczne kierowców, czyli psycholog w służbie kierowców
  • Prowadzisz firmę w Krakowie? Pomyśl o pozycjonowaniu lokalnym
  • W jakich przypadkach zlecić utylizację śmieci wielkogabarytowych?

Ostatnie wpisy

  • Pracownia architektoniczna – Bartłomiej Sitarski
  • Kto powinien przejść badania wysokościowe?
  • Szkoła rysunku – przygotuj się do egzaminów na ASP
  • Okna drewniane – ponadczasowa elegancja
  • Lokal na urodziny i rocznice – jak ją wybrać?

Kategorie

  • Automatyka dla przemysłu
  • Biżuteria i kosztowności
  • Branża budowlana
  • Branża meblarska
  • Branża prawnicza
  • Ciekawostki i porady
  • Ciepłownictwo, ogrzewnictwo, wentylacja
  • Finanse
  • Internetowe strony
  • Nauka
  • Ochrona i bezpieczeństwo
  • Ochrona zdrowia
  • Ogrodnictwo
  • Reklama
  • Robienie zakupów
  • Rozrywka
  • Sport i hobby
  • Technologie
  • Tematyka żywnościowa
  • Transport, spedycja, logistyka
  • Turystyka
  • Uroda
  • Usługi
  • Wyposażenie wnętrz
  • Zagadnienia informatyczne
  • Zagadnienia motoryzacyjne
Copyright 2018. All rights reserved |