
Pozycjonowanie to szereg działań dążących do poprawienia widoczności stron w bezpłatnych (organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERP, tym większy ruch w witrynie, co w efekcie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Kolejnym plusem tego działania jest poprawa rozpoznawalności produktu, usługi albo samej marki.
Algorytm Google analizuje wszystkie strony internetowe na podstawie prawie dwustu najrozmaitszych faktorów. Rezultat tej ewaluacji decyduje o tym, na którym miejscu strona bądź jej podstrona pokaże się internaucie w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za niezmiernie ważne czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uznają m.in. prędkość ładowania, linkowanie (wewnętrzne oraz zewnętrzne), a także jakość contentu.
Wpisując w przeglądarkę Google jakieś słowo, użytkownik dostaje listę stron, których zawartość została uznana za najbardziej pasującą do szukanego zapytania. Które strony pojawią się w wynikach na pierwszych pozycjach? Przede wszystkim te, których zawartość jest unikalna i starannie nasycona właściwymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma również właściwie zoptymalizowanie kodowanie, prędkość wczytywania się witryny (zarówno w wersji na komputer, jak i urządzeniach przenośnych), jak również różnorodność linków prowadzących do naszej witryny.
Pozycjonowanie stron i sklepów www – zleć to fachowcom z firmy SEO
Algorytm Google regularnie ulega zmianom, dlatego zaleca się powierzyć pozycjonowanie i optymalizację sklepów i stron internetowych specjalistom. Dobrym wyborem jest agencja SEO, która posiada wieloletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich firmach zatrudnionych jest szereg ekspertów nie tylko od optymalizacji, ale też tworzenia stron oraz social mediów. Pozostawiając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które także podniosą przychód firmy.
Pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych – usługa na miarę XXI wieku
Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta skierowana do zarządców stron, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż usług albo produktów firmy. Decydując się własny biznes nierozważnie jest obecnie nie założyć własnej strony firmowej lub ją uruchomić, natomiast nie podjąć się jej pozycjonowania. Konkurencja nie śpi w walce o pozyskanie kolejnych klientów. Według statystyk blisko 97% klientów sprawdza w internecie informacje o lokalnych firmach, co klarownie wskazuje do jak szerokiej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu bądź strony w Top10 wyników wyszukiwania niesłychanie zwiększa szansę, że konsument skorzysta z naszych usług.
Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]