
Jeśli potrzebujesz zamówić pozycjonowanie Krakow, skieruj się na seo4.net/pozycjonowanie-stron/
Istnieją trzy główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną rolę przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Tłusty Czwartek, Światowe Dni Młodzieży czy Dzień Matki. Ten wariant pozycjonowania jest szczególnie skuteczny, jeżeli popularna w danym okresie fraza zostanie znaleziona i użyta odpowiednio wcześniej. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. Najczęściej trzeba zacząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed wybranym wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową albo zmienioną treść strony.
Pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon
Następny typ pozycjonowania to dobre i wypróbowane wyjście dla właścicieli firm dysponujących niskim budżetem na reklamę. Za sprawą właściwego dobrania fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale również stawki za reklamę w Google Ads istotnie się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza także dużo niższą konkurencję. Istotne jest też to, iż rośnie tendencja do wpisywania uściślonych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Braun Seria 5 srebrna,
– smartfon Huawei Y7 czerwony,
– obuwie sportowe puma Axis białe sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle istotne zwłaszcza dla sklepów działających w sieci. Za pośrednictwem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment produktów mogą efektywniej zdobywać pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W tym pozycjonowaniu istotne jest połączenie frazy z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić na ogół:
– miejscowość (np. “saksofonista Kraków”)
– dzielnicę (“sklep komputerowy Śródmieście”)
– państwo (“uniwersytet Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w działaniach dla firm lokalnych, które kierują swój asortyment tylko do osób mieszkających w danym regionie. Ta metoda pozycjonowania jest przydatna też wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma niewiele finansów na reklamę i nie może rywalizować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania miejscowego, np. zamiast “sklep RTV”, to “sklep RTV Kraków”.
Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]