
Spacery wirtualne, które pojawiły się wraz z usługą Google Street View, zyskują coraz bardziej na popularności, co powoduje, że znajdują zastosowanie w biznesie. Pozwalają w dostępny sposób przedstawić siedzibę przedsiębiorstwa ewentualnie nieruchomość, która jest ważna w naszym biznesie. Jest to interesujący element, który warto umieścić w wizytówce Google Moja Firma. Sporo osób nie do końca jednakże ma świadomość, jak działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak go tworzy, a także co zyskamy umieszczając go w wizytówce GMF.
Wirtualny spacer Google Maps – podnieś atrakcyjność swojej firmy
Wirtualny spacer w Google Moja Firma to scalone ze sobą interaktywne fotografie tworzące realistyczny model danego wnętrza. Możemy w nim rozglądać się po pomieszczeniach i przeskakiwać do następnych punktów budynku, w którym zdalnie przebywamy. Wirtualny spacer to zatem możliwość odwiedzenia poszczególnych pomieszczeń nieruchomości i swobodnego przemieszczania po niej. Wirtualne spacery umieszcza się m.in. obok zdjęć w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki zostanie udostępniony internautom, którzy przeglądają Mapy Google w poszukiwaniu usług w naszej lokalizacji. Wirtualny spacer w wizytówce firmy ma formę zdjęcia, a po kliknięciu na ten element zostajemy przekierowani do dedykowanej strony, gdzie rozpoczynamy wędrówkę po danej nieruchomości. Spacer jest wgrywany na serwery Google, więc nie musimy martwić się o jego obsługę techniczną ani związane z tym koszta. Możemy go jednak prezentować klientom na stronie www naszej firmy.
Które branże mogą skorzystać na wirtualnym spacerze VR?
Wirtualny spacer w Google Moja Firma opłaca się aktywować z kilku powodów. Główny z nich to stworzenie wizerunku rzetelnej firmy oraz pokazanie klientom zalet naszej działalności. To spowoduje, iż znacznie chętniej wybiorą nas z ofert konkurencyjnych marek, jak również obdarzą nas większym zaufaniem. Jeśli na naszej stronie internetowej i w wizytówce Google Moja Firma umieścimy wirtualny spacer i materiały graficzne wysokiej jakości, przeglądarka Google sama będzie oceniała nas wyżej i będzie wyróżniać nas częściej od konkurencyjnych firm nie posiadających spacery 360 stopni. Umieszczenie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest też niesłychanie proste. Na rynku działa wielu doświadczonych fotografów, którzy w rozsądnej cenie i – co równie ważne – dość szybko stworzą taki spacer i dodadzą go do naszej wizytówki.
Wirtualny spacer Google Maps sprawdzi się w wielu branżach. Na pewno będzie to branża hotelarsko-turystyczna, w której możemy go użyć, żeby pochwalić się najlepszymi lokalami do wynajęcia. Można także zaprezentować tą metodą swoje biuro czy punkt, gdzie obsługujemy klientów, np. gabinet medycyny estetycznej bądź siłownię. Z wirtualnego spaceru możemy skorzystać również wtedy, kiedy szukamy nowych pracowników, by przekonać ich do zgłoszenia się na rekrutację do naszej firmy.
Adres:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]